Zespół Szkolno - Przedszkolny w Ślęzakach

„KTO CZYTA KSIĄŻKI, ŻYJE PODWÓJNIE - KOSMICZNE PODRÓŻE”

24 maja 2022

Galeria

  • Powiększ zdjęcie Uczniowie podczas zabaw świetlicowych

    Uczniowie podczas zabaw świetlicowych

  • Powiększ zdjęcie Świetliczanie podczas zabawy w

    Świetliczanie podczas zabawy w "bank"

  • Powiększ zdjęcie Świetliczanie podczas zabawy w

    Świetliczanie podczas zabawy w "bank"

  • Powiększ zdjęcie Świetliczanie podczas zabawy w

    Świetliczanie podczas zabawy w "bank"

  • Powiększ zdjęcie Prace techniczne wykonane przez świetliczan

    Prace techniczne wykonane przez świetliczan

  • Powiększ zdjęcie Zakładki do książek wykonane przez świetliczan

    Zakładki do książek wykonane przez świetliczan

  • Powiększ zdjęcie Uczniowie podczas wykonywania prac plastyczno-technicznych na świetlicy szkolnej

    Uczniowie podczas wykonywania prac plastyczno-technicznych na świetlicy szkolnej

  • Powiększ zdjęcie Uczniowie podczas zabaw konstrukcyjnych z klocków

    Uczniowie podczas zabaw konstrukcyjnych z klocków

  • Powiększ zdjęcie Uczniowie podczas wykonywania prac plastyczno-technicznych na świetlicy szkolnej

    Uczniowie podczas wykonywania prac plastyczno-technicznych na świetlicy szkolnej

  • Powiększ zdjęcie Uczennice wykonujące prace plastyczne związane z kosmosem

    Uczennice wykonujące prace plastyczne związane z kosmosem

  • Powiększ zdjęcie Uczennice wykonujące prace plastyczne związane z kosmosem

    Uczennice wykonujące prace plastyczne związane z kosmosem

  • Powiększ zdjęcie Uczniowie podczas wykonywania prac plastycznych związanych z Układem Słonecznym

    Uczniowie podczas wykonywania prac plastycznych związanych z Układem Słonecznym

  • Powiększ zdjęcie Uczniowie podczas wykonywania prac plastycznych związanych z Układem Słonecznym

    Uczniowie podczas wykonywania prac plastycznych związanych z Układem Słonecznym

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2022-05-24
Data publikacji:2022-05-24
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:Monika Cichoń
Liczba odwiedzin:882